۱۳۹۳ اسفند ۲, شنبه

آقا یکی یه چیزی بگه منکه گیج شدم

برابراطلاعات بدست آمده مجلس خبرگان هیچ غلطی نمی تواند بکند. برابر شواهد موجود قبلا یک آقایی گفته بود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. 
بنابراین نتیجه می گیریم تنها کسی که می تواند یک غلطی بکند خود آقا است ... باز بنا به اطلاعات رسیده اون آقایی که می تواند غلطی بکند در اثر تحریم ها نمی تواند هیچ غلطی بکند ! 
اما آمار نشان می دهد تا اینجا هیچ کس نتونسته هیچ غلطی بکند ! خوب با این حساب سوال اساسی هنوز بدون جواب مانده است ، پس اینهمه دعوا برای چیست ؟ 

و یا به زبان عامیانه تر ، خوب اینها که نمی تونن یک غلطی بکنن چرا نمیرن خونه هاشون ؟! بلکه اونجا تونستن به سلامتی یه غلطی بکنن !
از طرف دیگه کارشناسان معتقدند یک تعدادی هم هستن تو خونه هاشون که اجازه ندارن بیان بیرون چون ممکنه بیرون یک غلط هایی بکنن ! 
از طرف دیگر یک آقایی هم ۸سال رئیس دولت بود اما نتونست هیچ غلطی بکنه امروز فهمیدن اگه عکسشو بذارن روزنامه ها چاپ کنن ممکنه یک غلط هایی بکنه !
با تمام این تفاسیر من آخرش نفهمیدم آدم یک غلطی بکنه خوبه یا غلطی نکنه خوبه ...
این متنو بردم برای تصحیح نزد یکی ازاساتید ایشون بهم نمره هشت داد گفت ۱۲تا غلط داری نمرت میشه هشت ! گفتم آقا قربونت هشت هم نمره بود به ما دادی ؟! 
با این حساب ملاحظه میفرمائید که من با یک لیسانس و سیزده چهارده سال سابقه کار در مملکت گل و بلبل ایران حتی نتونستم یک متن ساده بی غلط بنویسم ...