۱۳۹۳ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

من ایران را دوست دارم

ایران یکی از آباد ترین ، زیباترین و مرفه ترین کشورهای دنیا می باشد.ایران تنها کشور دنیاست که اقلیت ها در آن همه نوع حقی دارند. اقلیت کوچک ارمنی با کمتر از دویست هزار نفر جمعیت هر جا و هر زمان بخواهد می تواند به ترکیه فاشیست بگوید و شعار مرگ بر ترکیه سر دهد. آنها مدرسه ، ورزشگاه و رادیو حتی روزنامه و نشریه هم دارند.
علاوه بر اینها
کشور من ایران ثروتمند ترین کشور دنیاست . زیرا  اولین کشوردنیا است که دو ارتش ، دو اطلاعات و یک رهبر دارد. 
در کشور عزیز من ایران اقلیت کوچک فارس در حالی که روشنفکران و پژوهشگرانش قبول ندارند یک ملت است و می گویند ما ملتی بنام فارس نداریم ، فرهنگ و زبان و اقتصادشان را بر دیگر ملت ها قالب می کند. 
کشور زیبا و دوست داشتنی من تنها کشور دنیاست که از همه بهتر است ، زبانش شیرین است ، مسئولینش همه خوش تیپ هستند . ایران عزیز من تنها کشور دنیاست که حاج آقا پناهیان دارد و می فرماید هر که پول ندارد بی عرضه است .
کشور زیبا و پهناور ایران زندان هم دارد ، اما اولین کشور در جهان است که در آن بنا به فرموده رهبر گرانقدر و موسس جمهوری اسلامی ایران زندانها دانشگاه و دانشگاهها مرکز فحشا هستند.
کشور زیبا و ثروتمند ایران تنها کشور دنیا است که دولت به یک میزان به فقیر و غنی پول سوبسید (یارانه ) می دهد.
کشور عزیز من ایران یک فرهنگستان زبان فارسی دارد که میلیاردها تومن پول خرج می کند تا واژه بسازد زیرا این واژگان نو بهترین منبع برای خنده و ساختن جوک برای جوانان این مرز و بوم هستند.
کشور زیبا و دوست داشتنی من کشور عجایب است . در این مرز پر گهر تروریست های گروگان گیر گروگان هایشان را گاهی می کشند گاهی هم بعد از مراسم کباب پزان آزاد می کنند در حالیکه دولت زندانیهایش را اول کباب می کند بعد کتک می زند بعد هم به انفرادی می اندازد تا در فضای معنوی آنجا خوب شوند.
کشور عزیز من سالیانه دهها بار بر علیه آمریکا تظاهرات بر پا می کند در حالیکه آرزوی فرهیخته گانش این است که قبل از مردن حداقل یک بار فستیوال شکوفه های گیلاس واشنگتون را ببینند. 
کشور ایران کشور معنویات و ام القرای اسلام هم است زیرا اولین کشور اسلامی است که دو مرجع بزرگ شیعیان یعنی شریعتمداری و منتظری را در منزل زندانی و با محاصره پزشکی کشته است . سایر مراجع اکثراً یا بساز بفروش هستند یا دلال شکر و پارچه .
ایران را دوست دارم به هزار و یک علت دیگر ، شما چه ؟ آیا شما هم این مرز پر گهر و ملت تیز هوشش را دوست دارید ؟!
تایماز اورمولو 
واشنگتون - بهار 2014