۱۳۹۱ دی ۱۵, جمعه

اورمی گولوني، قوپ قوری عطشان، گورورم من


اورمی گولوني، قوپ قوری عطشان، گورورم من
بو ئولکه نی باشدان باشا،ويران گورورم، من
سو حسرتي، ئولدوردی شرفخانه ني، بير با ش
گولمان خاناني،کلبه احزان، گورورم من
اورمی گولونه، گوز تيکيب حسرتله باخاندا

احوالينی چوخ زار و پريشان، گورورم من
چايلار قورويوب،قالمادی سو،اورمی گولونده
اورمييه نی ، ئوز قانينه غلطان، گورورم من
دوز، سو يئرينی دوتدی بوتون اورمی گولون ده
هر يانی قوري، برٌ و بيابان، گورورم من
باش ساغليغی اورمييی يه ، سولدوز وئرير،ايندی
بير با ش گونی يي، تبريزی نالان، گورورم من
سدلر وئرولوب،سو کسيليب،چای قورويوب دور
اورمی گولوني،تشنه و عطشان گورورم من
گوز ياشی مگر دولدورا،عطشان گولي، بير آز
خالقين گوزونی بير بئله گريان،گورورم من
اورمی گولی بير فاجعه دور کی ياراديب لار
دوشمن اليني، بوردا نمايان، گورورم من
ايل لردی کی بو ئولکه، يانيرظولمون اود يندا
خالق ايچره، بوتون حسرت و حرمان، گورورم من