۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

هم زمان با جشن ملی توافق هسته ای لطفا تعدا چادرها را افزایش دهید

هم زمان با جشن با شکوه ملت ایران به مناسبت توافق هسته ای در تنها شهر ایران یعنی تهران و هم زمان با بنفش پوش شدن خود جوش مجریان BBC فارسی از آنجائیکه من همیشه و در هر حال نسبت به جمهوری اسلامی و رسانه های فارسی زبان خصوصاً BBC فارسی خوشبین هستم یاد یک حکایت قدیمی افتادم . این حکایت را جهت مزید خوشحالی امت همیشه در صحنه یادآوری می کنم .
بله ، در گذشته های دور که اصلاً ربطی به حال ندارد شهری بود و آن شهر حاکمی داشت ظالم . اما مردم شهر خیلی بچه مثبت بودند و همیشه انرژی مثبت از خود ساطع می کردند ، به همین دلیل علاوه بر آنکه هیج اعتراضی به مظالم این حاکم ظالم از خود نشان نمی دادند بلکه از هر فرصتی استفاده کرده و به کوی و برزن ریخته و جشن می گرفتند. تا اینکه یک روز حاکم بسیار عصبانی شد و از وزیرش خواست تا تدبیری بیاندیشد و با طرح ریزی یک ظلم اساسی کاری بکند تا بلکه صدای این مردم در بیاید. وزیر هم با رایزنی بسیار بالاخره راهی پیدا کرد که مطمئن بود این بار باعث اعتراض عمومی خواهد شد . حاکم بعد از شنیدن پیشنهاد وزیر بسیار خوشحال شد و در حال فرمان صادر کرد تا تدبیر وزیر اجرا شود. از آن پس در دروازه شهر چادری برپا شد و شحنه ها بدون اغماض از هفت تا هفتاد اعم از مرد و زن ، جوان و پیر ، هرکس را که میخواست وارد یا خارچ شود گرفته و به طور رسمی مجامعه نموده عکس هایش را هم در اینترنت منتشر می نمودند ! 
این تدبیر مثمر ثمر واقع شد و حاکم که به اتفاق وزیر در حالیکه هندوانه میخوردند و به برنامه خندوانه نگاه می کردند یک باره متوجه شدند سروصدای عظیمی است و مردم عصبانی شده اند و خلاصه بساط تظاهرات و داد و بیداد برپا کرده اند . بلافاصله دستور صادر شد تا نمایندگان مردم به حضور بیایند و خواسته هایشان را مطرح کنند. سرتان را درد نیاورم نمایندگان امدند و پس از 12 سال مذاکره سخت و طولانی توافق به عمل آمد و همه شاد و سر زنده به خانه هایشان برگشتند. توافق بسیار عالی بود : زین پس تعداد چادرها افزایش خواهد یافت و تعداد ماموران نیز به حد کافی زیاد خواهد شد تا وقت مردم شریف ، زحمتکش و مثبت اندیش ان دیار در صف تلف نشود ! و مردم از آن پس بدون آنکه وقتشان بیهوده در صف تلف شود توانستند در اسرع وقت به کار و زندگی خود پرداخته و در راه اعتلای اهداف ان فرزانه از هر سعی و کوششی فروگذار نکنند.بله ما نیز با یادآوری این حکایت باستانی ضمن اعلام رضایت خود از توافق هسته ای به عمل آمده این موفقیت را به BBC فارسی و ملت شریف ایران تبریک عرض می کنیم .