۱۳۹۳ مهر ۱۹, شنبه

بنی صدر هم اذعان کرد : تروریسم کردی عامل استبداد در ایران و ایجاد بحران در منطقه

روز
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. مطلبی با عنوان " اشتباه استراتژیک احزاب کوردی عامل فجایع انسانی و زمینه ساز داعش بوده و منطقه را در آستانه فاجعه ای غیر قابل توصیف قرار داده است " را در وبلاگ قاراقاشقا منتشر کردم که حاوی تحلیل اینجانب از جریانات تروریستی کردی در آزربایجان و ایران و تاثیر آن بر کل منطقه بود. امروز در سایت گنجلر بیرلیی به خلاصه مصاحبه رادیو کوچه با بنی صدر برخوردم که مطالعه آن را به همه
دوستان توصیه می کنم . اگر خودم نویسنده آن مقاله نبودم یقین می کفتم مقاله از روی این مصاحبه کپی برداری شده است ! خدا را شکر مقاله من قبل از مصاحبه رادیو کوچه منتشر شده و مورد توجه اکثر سایت ها قرار گرفته بود. شاید هم آقای بنی صدر از روی دست من چیزهایی را دید زده است ! نه معلوم 

بنی صدر هم اذعان کرد : تروریسم کردی عامل استبداد در ایران و ایجاد بحران در منطقه

می توانید همه مصاحبه را از لینک زیر بخوانید : 

http://radiokoocheh.com/article/257234