۱۳۹۳ خرداد ۷, چهارشنبه

هشیار باشیم فاز دوم اشغال آزربایجان شروع شده است

بازی کثیف استعمار در اشغال غرب آزربایجان وارد دومین فاز خود شده است . پس از تجزیه و قطعه قطعه کردن آزربایجان توسط رضا شاه و پسرش ، جمهوری شعوبی اسلامی ایران سیاست الیناسیون و آسیمیلاسیون ملی در ایران را به شدت تمام ادامه داده و در حرکتی حساب شده ابتدا قزوین و سپس اردبیل را از پیکره آزربایجان جدا نمود.
مرحله اول حذف فیزیکی آزربایجان با نقشه حساب شده شعوبیه با خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه با موفقیت به پایان رسیده است. 
اکنون فاز دوم اشغال آزربایجان که با فرستادن نمایندگان کرد از اورمیه به مجلس در دوران به اصطلاح اصلاحات شروع شده بود با زمزمه های تشکیل کردستان شمالی  از طرف نیروهای دولتی این طرح کلید زده شد. پ ک ک و پژاک که دست پروردگان ایران و روسیه هستند با حمایت لابی هایشان در اسرائیل ، اروپا و آمریکا در چند سال اخیربه نامیدن غرب آزربایجان به عنوان کردستان شرقی ادامه داده و اکنون با حمایت نیروهای امنیتی ایران و با استفاده از فضای امن که برای تروریست های کرد در دانشگاههای اورمیه ایجاد شده است سعی در ادامه مانور اشغال در شهرهای غرب آزربایجان قصد ایجاد بلوا به نام حمایت از دریاچه اورمیه را دارند. سایت های وابسته به حرکت ملی آزربایجان گزارش داده اند :
یک یک گروه حامی جریانات تروریستی که در قالب مرکز فرهنگی ـ ادبی در دانشگاه اورمیه به طور رسمی فعالیت می کند با صدور بیانیه در سایه حمایتهای نیروهای امنیتی ضمن “سیاست‌های ننگین حکومتی” خطاب کردن سیاست های دولت ایران، خواهان تظاهرات مردم “شرق کردستان”! در حمایت از دریاچه اورمیه در این شهر شد .
به گزارش واحد رصد اخبار اؤیرنجی سسی، این بیانیه که خطاب به هموطنان گرامی!، شهروندان ارومیه‌ای!، کوردستانیان عزیر! نگاشته شده است در بخشی از بیانیه خود آورده است ” وجدان‌های آگاه کوردستان! آیا شایسته است که در پی سیاست‌های ننگین حکومتی، اکوسیستم کوردستان هر روز قبیح‌تر گشته و چهره‌ی طبیعت کوردستان رو به نابودی و زوال برود؟! کجایند ملتی که به تاریخ شهرشان میبالند! کجایند فرزندان اهورا.”

در ادامه این بیانیه به طور زیرکانه ای غرب آزربایجان را جزیی از کردستان خطاب نموده اند “در سال‌های اخیر در قسمت‌های مختلف شرق کوردستان از ایلام و کرماشان و سنه گرفته تا ارومیه و ماکو، در هرجایی که مجالی یافته شد، اکوسیستم کوردستان برهم زده شد. آیا امکان دارد که این، امری طبیعی بوده و هیچ سیاستی در پشت آن نباش؟!“

به گوش و هشیار باشیم فاز دوم اشعال آزربایجان کلید خورده است . همه شواهد بر این نکته شهادت می دهند که در آینده نزدیک فاز ترور در آزربایجان شروع خواهد شد. چشم پوشی و عدم حمایت دولتین ترکیه و آزربایجان شمالی از ملت ترک آزربایجان جنوبی مزید بر خسران خواهد شد. لذا بر همه ملت آزربایجان از تشکل ها و احزاب تا فرد انفرد ملت آزربایجان باید بدانند در این نبرد حساس و تعیین کننده فقط و فقط باید بر نیروی خود متکی باشند و یک تنه بار دفاع از خاک را بر عهده بگیرند. بایستی همه اختلافات کنار گذاشته شده و فقط به حفظ وطن بیاندیشیم . اولین گام این جنگ نابرابر و بزرگ با خشکاندن دریاجه اورمیه با پیروزی دشمن به پایان رسیده است. اگر گام دوم را هم به دشمن واگذار کنیم قطعا بازنده این نبرد تقریباً صد ساله خواهیم بود.
در این مورد بازهم خواهم نوشت ...