۱۳۹۶ شهریور ۲۶, یکشنبه

خطر در کمین است ، به توسعه طلبی کردی نه بگوئیم

توسعه طلبی کردی ، حرص و طمع زایدالوصف احزاب کردی به خاک همسایگان چالش خونین بعدی در خاورمیانه است که به همراه جنگ آب می تواند شعله های یک جنگ فراگیر منطقه ای را شعله ور کند. تمام اینها می تواند احقاق حقوق پایمال شده کردها در ایران را با خطر شکست مواجه کرده ، شرایط بدتری را از نظر ملی برای ترک ها و عرب های ایران مهیا کند . همه باهم باید در مقابل توسعه طلبی کردی ایستادگی کنیم . اکنون کرکوک و فردا اورمیه و ارزروم در خطر خواهند بود. 
تروریسم ، قاچاق ، نا امنی و مهاجرت های اجباری ، تسویه حساب های خونین دست آورد این بداخلاقی های سیاسی از طرف کردها است . مخالفت جهانی و منطقه ای با رفراندم اقلیم کردستان دست آورد تفکر امپریالیستی جنبش کرد است که اگر اکنون با آن مقابلع نکنیم فردا خیلی دیرخواهد بود. همین تفکر مسموم است که باعث جدایی ملت ترک و کرد شده است . این تضاد منافع دو ملت فقط به کام استبداد ایرانی است که با اقدامات کردها در سوریه و عراق بر فاصله دو ملت در ایران افزوده می شود . خبرهای نگران کننده ای از تجمع تروریست ها در مرزهای غربی به گوش می رسد. آیا در آینده نزدیک شاهد جنگ اتنیکی دیگری خواهیم بود ؟ یا عقلای کرد صف خود را با تروریست ها جدا خواهند کرد ؟
به شخصه امیدواری چندانی ندارم ، بنابراین فکر می کنم ملت ترک آزربایجان باید برآمادگی خود در مقابل خطرات بیافزایند. موضوعی که با خیانت ها و کارشکنی های اصلاح طلبان حکومتی ، پان ایرانیست های آذری ، و فاناتیک های بداخلاق به رهبری گوناذ امر خطیری به نظر می آید که سهل الوصول نخواهد بود ، اما قطعا با درایت و عزم ملی قابل حل می باشد.