۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

من از خودم اعلام برائت کرده و اعلام می کنم مدیون رهبری هستم

امروز صبح که خبر فرمایشات جناب سعیدی را خواندم تصمیم گرفتم از خودم اعلام برائت کرده و به سبب عدم قدر نشناسی هایم توبه نمایم . به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی (نماینده ولی‌فقیه در سپاه ) در نخستین اجلاسیه بیش از یکهزار شهید شهرستان شاهرود گفت: بر اساس تحقیقات کارشناسان 99.5 درصد از پیروزی‌هایی که نصیب مردم ایران می‌شود، نتیجه هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری است.

هرچه نگاه کردم دیدم موفقیت های عظیم من در پختن دولمه ، قورمه سبزی ، انواع غداها در این سوی دنیا هزاران فرسخ دور از وطنم، 18 ساعت کار در روزهای آخر هفته ، اقامت اجباری 25 ماهه در ترکیه و متعاقباً 22 ماهه در واشنگتون و تگزاس که بنا است دهها سال دیگر تا مرگ ادامه داشته باشد، ترک خانه ، فامیل ، بچه ، شهر و زادگاه ،همه و همه در سایه عنایات و رهبری ایشان بوده است . نگاه می کنم و می بینم حداقل 4-5 میلیون ایرانی در کشورهای مختلف پراکنده و سرگردان هستند و از این میلیونها نفر حداقل 3-4 هزار نفرشان سرمایه دار شده اند ، چند صد نفر پزشک و داروساز و مهندس دارای عناوین قلمبه. خوب این یعنی چه ؟! غیر از موفقیت چه نامی بر آن می توان گذاشت ؟ آن آقای بهایی که در اصفهان چندین هکتار زمین کشاورزی داشت ، تراکتور داشت اما انگلیسی بلد نبود الان در سایه عنایات این رهبر فرضانه در هتل های واشنگتون ظرف میشورد و حسابی هم انگلیسی حرف می زند.
آن استاد دانشگاه با حنجره زنانه صد سال هم درس می داد نمی توانست مشهور شود اما به سبب اخراج از دانشگاه اکنون حسابی مشهور شده است چنانچه به عنوان مثال شاید بعضی ها گوگوش را نشناسند اما وی را با عکس و تفضیلات می شناسند.
یا فی المثل فامیل دور و همشهری عزیز من آقای سردار حاج آقا مهندس محصولی مگر ثروتشان از پارو بالا نمی رود؟! اگر رهبر نبود این آقا حالا چکاره بود ؟! غیر از اینکه حداکثر در یک اداره کارشناس بودند و حداکثریک خانه با یک باغ و یک ماشین در یکی از روستاهای اورمیه داشتند ؟!
اگر رهبر نبود چه بر سر پروژه خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه می آمد؟! گرد و غبار اهواز را چه کسی ظفرمندانه هدایت می کرد ؟! چه کسی از کش دادن اختلاص ها جلوگیری می کرد ؟!
اگر رهبر نبود و درایت ها و هوشمندی های ایشان نبود الان بر سر مردم مظلوم غزه چه می آمد ؟ چه کسی در ونزوئلا خانه سازی می کرد ؟! سرخپوستان آمازون در چه حالی بودند ؟ به حوثی ها چه کسی اسلحه می رساند ؟ اسد را چه کسی حمایت می کرد ؟ این همه نام نیک ایران و این همه احترام پاسپورت ایرانی چگونه بوجود می آمد ؟!چگونه نام ایران در هر تیتر خبری می رفت ؟! و صدها و هزاران پرسش بدون پاسخ را چطور می توانستیم مطرح کنیم ؟!
من به نوبه خودم از این همه غفلت توبه کرده و از موفقیت هایی که در آمریکا بدست نیاورده ام اما خواهم آورد از ایشان تشکر می کنم . تشکر می کنم که با داشتن تحصیلات عالیه باید در اینجا حتما باید دوباره به دانشگاه بروم تا لقمه نانی بدست آورم والا باید تا آخر عمر کارگری کنم ! متشکرم که مرا مجبور کردند در آمریکا علیرغم داشتن خانه در وطنم دوباره به فکر یک آپارتمان چند ده متری باشم . متشکرم که در 46 سالگی مرا مجبور کرده اند مانند یک جوان 20 ساله زندگی را از صفر شروع کنم ! 
آری ای رهبر فرصانه تنک یو وری ماچ ...