۱۳۹۳ آبان ۲۹, پنجشنبه

تناسب شمع افروزی در تبریز و بالا رفتن قیمت خر در مقابل بی قیمتی جان انسانها

در این دو ، سه روز اخیر چند اتفاق تامل برانگیز در بط
ن جامعه آزربایجان اتفاق افتاد.
اول - تصادف دو خودرو در جاده اهر - تبریز و زنده زنده سوختن پنج سرنشین (انعکاس رسانه ای در داخل و خارج ایران نداشت )
دوم - مرگ یک جوان گمنام که خواننده پاپ فارسی بود (انفجار رسانه ای در ایران و خارج )
سوم - توهین شنیع یک کارمند شبکه پر طرف دار ایرانی به نام من و تو (دریغ از یک عذر خواهی و ماست مالی به تمام معنا )

بسیاری از هم وطنان فعال مدنی و سیاسی آزربایجانی از واکنش احساسی اهالی تبریز و تجمع آنان و شمع افروزیشان بخاطر درگذشت هنرمند فقید مرتضی پاشایی ناراحت یا بهتر بگویم شگفت زده شده و برخی حتی زبان به شماتت مردم گشودند. زیرا همین مردم در مقابل خبر مرگ دلخراش پنج انسان در یک تصادف رانندگی که اتفاق رایج جاده اهر - تبریز می باشد ککشان هم نگزید.
من معتقدم بیگانگی اکثر مردم آزربایجان به سرنوشت خود و بازیهای سیاسی - امنیتی اطراف آنان ریشه در عوامل بسیاری دارد. از یک طرف سی و پنچ سال فشار و سرکوب مستمر و بی حد ، از طرف دیگر فشار شدید اقتصادی ، نبود هیچ گونه تفریح و سرگرمی و اجتماعات انسانی آزاد در شهرها و روستاها و اختاپوس رسانه ای بنام مدیای پان ایرانیست که تقریبا کل ارگانهای خبری و مدیاتیک ایرانی را در داخل و خارج در اختیار گرفته است از جمله عوامل اصلی دخیل در ماجرا هستند.

من خطاب به دوستان فعال آزربایجانی که گاهی خشمگین و گاهی سرخورده دهن به گلایه از مردم گشوده اند عرض می کنم دوستان ناراحتی شما قابل درک است اما سرخوردگی محلی از اعراب ندارد . تا زمانی که یک ملت در غل و زنجیر جهل و گرفتار در تارو پود نامرئی اختاپوس مافیایی رسانه ای فارسی زبان دست و پا می زند راه دیگری جز مبارزه و هدف قرار دادن غایتی مقدس به نام حاکمیت ملی وجود ندارد. ملت بدون حاکمیت همین است که می بینید. جوانان همچون کودکان که در عزا و عروسی به دنبال تاخت و تاز و بازی هستند در این واویلای بیکاری و بی تفریحی و بی نانی در پی هر اجتماعی هستند که در آنجا بتوانند تماس کوچکی با جنس مخالف داشته باشند . این شمع افروزی شبانه در شاهگلی از نظر ماهیت با تجمعات عاشورا - تاسوعا یا مثلا شکست تیم ملی ایران از آرژانتین ! و پایکوبی بخاطر شکست !!! چه تفاوتی دارد ، جز اینکه تعدادی به هر نحو ممکن به تخلیه انرژی خود می پردازند .
به یاد داشته باشید همین مردم در تلوزیون من و تو بدنبال وقت کشی و سپری کردن عمر و خودکشی فرهنگی هستند زیرا ملت نا آگاه و فقیر بجز ارضای غرایز بدنبال هیچ چیز دیگری نمی تواند باشد. بنابراین دوستان فعال باید بدون سرخوردگی و ناراحتی به دنبال غایت مقدس خود یعنی برقراری حاکمیت ملی باشند که تنها چاره مشکلات است .
در زیر من باب افشای ماهیت اختاپوس رسانه ای فارس موجود عحیب الخلقه ای که مجری شبکه من و تو است معرفی می شود تا دوستان چگونگی تاثیر و تاثر ملتمان از جامعه فارس زبان را بهتر متوجه شوند.

مجری شبکه من و تو (سیاوش صبا یا صباغ پور )
مجری و گزارشگر معروف شبکه ماهواره ای من و تو، او اصلیتی از شهرستان اسفراین (در خراسان شمالی که دارای اکثریتی از کردهای کرمانجی می باشد) بوده و امسال ۲۷ ساله می شود. نام کاملش،
سیاوش صبا است و شهرتش را مدیون تیپ و قیافه عجیبش می باشد. البته او یک مدل فشن نیز بوده و در برخی مسابقات مد و فشن اروپا شرکت کرده و سال ۲۰۰۹ در مسابقهء BIG BROTHER عنوان نفر دوم را به دست آورد.
لطفاً به عکس ها توجه کنید ! فراموش نکنید ملتی که تحت تاثیر سیاوش صباغی ها دست و پا می زند جز این چه می تواند باشد ؟!
تذکر : 
این مطلب و نوشته کوتاه قبلی ام با عنوان من خودم آذری نیستم ! پاشایی را هم نمی شناسم ! تعمداً به زبان فارسی نوشته شده است زیرا فکر می کنم به این طریق مخاطبان بیشتری جذب شده و بدینوسیله به گفتمان رایج این روزها وارد خواهد شد.