۱۳۹۳ مهر ۱۹, شنبه

بنی صدر هم اذعان کرد : تروریسم کردی عامل استبداد در ایران و ایجاد بحران در منطقه

روز
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. مطلبی با عنوان " اشتباه استراتژیک احزاب کوردی عامل فجایع انسانی و زمینه ساز داعش بوده و منطقه را در آستانه فاجعه ای غیر قابل توصیف قرار داده است " را در وبلاگ قاراقاشقا منتشر کردم که حاوی تحلیل اینجانب از جریانات تروریستی کردی در آزربایجان و ایران و تاثیر آن بر کل منطقه بود.

۱۳۹۳ مهر ۱۷, پنجشنبه

ترکیه گروگان تروریسم و گرفتار انتخابی سخت میان بد و بدتر/ اصغر زارع کهنمویی


1.کوبانی در آستانه سقوط است باید به کمکش شتافت. هیچ شکی در این نیست. باید برای کوبانی مرثیه سرود، کمپین راه انداخت و تظاهرات کرد. این درست‌ترین کار ممکن است و این کار درست، در مقایسه با دیگر شهرهای مشابه محاصره شده توسط داعش، در نقاط مختلف جهان انجام شده و باید همچنان به طور فزاینده ادامه پیدا کند. این کار درست کافی نبوده و موثر واقع نشده. چرا؟ چون اساسا آب از سر گذشته و سیلاب فزاینده خشونت آنقدر حجیم بر سر مردم کوبانی آوار شده که هیچ تظاهراتی به تنهایی نمی‌تواند جلوی این سیلاب خون را بگیرد. باید در کنار تظاهرات و تبلغیات، به فعالیت‌ها و روش‌های دیگری از جمله فعال کردن دیپلماسی منطقه‌ای روی آورد.

۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

اشتباه استراتژیک احزاب کوردی عامل فجایع انسانی و زمینه ساز داعش بوده و منطقه را در آستانه فاجعه ای غیر قابل توصیف قرار داده است

خوی عصبی و مناسبات فئودالی جوامع کردی در عراق ، ایران ، ترکیه و سوریه منطقه را به طرف بزرگ ترین فاجعه انسانی سوق می دهد و جه بسا شعله های جنگ دیگر محدود به سوریه و عراق نشود. 
بلافاصله پس از شکست نظام شاهنشاهی در ایران احزاب متعدد کردی با تاکید بر خط و مشی مسلحانه در

۱۳۹۳ مهر ۹, چهارشنبه

صدای کر کننده ناقوس ترور ویرانی و کری ارادی برخی به اصطلاح فعالان و رهبران خود خوانده حرکت ملی آزربایجانی

هنوز خون قربانیان خوجالی می جوشد و نائره بد شگون داشناکسیون گوش ها را کرمیکند. فاجعه پشت فاجعه و بی مسئولیتی پشت بی مسئولیتی .خشک کردن عمدی دریاچه اورمیه بس نیست که اخبار شوم از کشورهای منطقه ، انسان را به قهقرا می کشاند. دشنه بدستان و متعصبین خدا نشناس سر انسان ها را در سوریه و عراق جدا می کنند.